Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΕΝΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ


ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΕΣ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΕΝΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ. ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΤΙ ΖΗΤΑΕΙ . ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟ MOSXATO-SOS. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΥΣΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Ο ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΜΑΣ MR BEAN.

<< Αγαπητέ Άγιε Βασίλη είμαι ένας Δήμαρχος ενός Καλλικρατικού Δήμου. Καταλαβαίνεις με τις δυσκολίες που υπάρχουν έκανα ότι μπορούσα καλύτερα. Σου λέω για να καταλάβεις πόσο καλός Δήμαρχος ήμουνα στοιχεία που το αποδεικνύουν.
Βοήθησα πολύ κόσμο και έταξα πολλές 'δουλίτσες' , οι απευθείας αναθέσεις πέσαν σύννεφο βοήθησα πολλούς ψηφοφόρους μου που δυσκολεύονται την σήμερον ημέρα, πρόσλαβα ειδικούς συμβούλους που την κατάρτιση τους την ζηλεύει ο ίδιος ο Ομπάμα και πάντα με τα δικά μου αξιοκρατικά κριτήρια, έχω πάει σε κάθε εκδήλωση και πάρτυ που έχει γίνει στην πόλη και φυσικά σε όλα αυτά δεν ξεχνάω την πολύτιμη βοήθεια των Δελτίων Τύπων - blogs που μοχθούν να κάνουν γνωστό το έργο μου. Έχω εμπιστευτεί σε καίρια σημεία άτομα όπως στα Αθλητικά και στα Πολιτιστικά όπου έχουμε γίνει πρότυπο στο Μιλάνο και στις Κάννες και ο Πλατινί μου ζήτησε να στείλω προτάσεις για το ποδόσφαιρο επίσης κάναμε γνωστό το Μοσχάτο μέσω εκπομπών της Μιχαλονάκου , στον 'Αθέατο Κόσμο' μέχρι και στο εξωτερικό μέσω του Tolis. Κάναμε happenigs πολλά με καραγκιόζηδες και άλλα. Έχω πει ότι θα πιω καφέ με την νέα χρονιά σε 17.536 δημότες μου. Δεν νομίζω ότι τέτοιο έργο έχει κάνει κανείς άλλος.
Γιαυτό αγαπημένε Άγιε Βασίλη σου ζητάω τα εξής για την νέα χρονιά: να στείλεις τον βλάχο στην πατρίδα του να χτίζει γιοφύρια αν γίνεται να πάει για βουλευτής γιατί πολύ κόντρα μου πάει και τον άλλον που αδυνάτισε να πάει να μονάσει ,επίσης θέλω δύο του τρισκατάρατου που μου χαλάει το γλυκό έναν να πάρει την θέση του Προέδρου και άλλον έναν για αντιδήμαρχο προτιμούνται αλογοουράς και νιόπαντρος. Τέλος θέλω όλοι να με θαυμάζουν και να κατανοούν τα πόσα έργα ουσίας έχω κάνει.
Άγιε Βασίλη σε αγαπώ πολύ σε παρακαλώ πολύ κάντα πραγματικότητα και εγώ θα βγάλω στο έτος2012  έκθεση ολόκληρη με τα δεκάδες έργα για να φανεί παντού η μεγάλη επιτυχία του έργου μου>>

Υ.Γ. σε παρακαλώ επίσης να μου μειώσεις τους πονοκεφάλους γιατί είναι αφόρητοι

ένας Δήμαρχος μιας πόλης





ρεπορτάζ του Μυστικού Συνεργάτη Mr BEAN


3 σχόλια: